strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


          MODELE / TOURING
 

Norge 1200

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
  
Norge 1200
Urodzony do podróżowania

Moto Guzzi Norge swą nazwę odziedziczył po modelu Norge 500GT którym brat Carlo Guzziego, Giuseppe w 1928 roku w Norwegii przekroczył Koło Polarne. Pod względem technicznym Norge bazuje na Brevie 1100 lecz pojemność silnika powiększono do 1151 ccm z mocą 92KM zaś moment powiększono do 96Nm. Norge to motocykl dla turystów ceniących komfort. Eleganckie owiewki zapewniają dobrą ochronę przed wiatrem, zaś szybę można ustawić zgodnie z własnym upodobaniem. Norge 1200 jest wyposażony w ABS, dodatkowo ma na standardzie zintegrowane kufry i podgrzewane manetki, zintegrowaną owiewkę dolną, elektrycznie regulowaną szybę,. Nic jak tylko po śladach Giuseppe Guzzi'ego na Nord Cap!







DANE TECHNICZNE Norge 1200

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzno-olejowe
Pojemność 1133 cc
Średnica i skok 95 x 80 mm
Stopień sprężania 9.6 : 1
Rozrząd 2 zawory górne poruszane przez popychacze z lekkiego stopu
zawory wydechowe: wznios maks. przy 106° przed GMP
zawory ssące: wznios maks. przy 104° przed DMP
Maksymalna moc powyżej 65 kW przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy powyżej 95 Nm przy 6800 obr/min
Paliwowy system zasilania Wtrysk elektroniczny Weber-Marelli
Zapłon Elektroniczny, cyfrowy, podwójne świece
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.347
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.967
6° 29/25 = 1:0.862
Smarowanie rozpryskowe
Przekładnia wstępna koła o zębach skośnych, stopień przełożenia 26/35 = 1:1,458
Przekładnia główna wałek reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym kołem stożkowym (CARC), stopień przełożenia 12/44 = 1:3,667
Sprzęgło Suche
PODWOZIE 
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysoko wytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,495 mm
Rzut prostopadły główki ramy 120 mm
Zawieszenie przednie hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z regulacją wstępnego obciążenia
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Zawieszenie tylne jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Skok tylnego zawieszenia 140 mm
Hamulec przedni podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy=
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew grawitacyjny
Obręcz przednia 3.50" x 17"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR17"
Opona tylna 180/55 ZR17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 18 Ah
Alternator 12 V - 540 W
WYMIARY
Długość 2,195 mm
Szerokość 870 mm
Wyskokość 1,125 mm
Wysokość siodła 800 mm
Prześwit silnik/jezdnia 185 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 377 mm
Waga bez płynów 246 kg
Pojemność zbiornika paliwa 23 litry
Rezerwa paliwa 4 litry

Maksymalna prędkość

200 km/h
KOLOR Grigio Luce (szary), Blu Notte (niebieski)


GALERIA
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda