strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


          MODELE / TOURING
 

California Touring

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
  
 





DANE TECHNICZNE California Touring

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 1,064 cc
Średnica i skok 92 x 80 mm
Stopień sprężania 9.8 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów, dźwigienki zaworowe z hydrauliczną regulacją luzów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 21° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 47° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 51° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 15° A.T.D.C.
Maksymalna moc 55 kW przy 7,000 onm
Maksymalny moment obrotowy 88.5 Nm przy 5,200 onm
Paliwowy system zasilania Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW alfa-n; 2 gardziele 40 mm z wtryskami Weber IW 031
Rozrusznik Elektryczny
Zapłon Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC
System wydechowy 2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 2)
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 14/28 = 1:2
2° 18/25 = 1:1.389
3° 21/22 = 1:1.048
4° 23/20 = 1: 0.870
5° 28/21 = 1:0.750
Smarowanie Olejowa pompa zębata z regulatorem ciśnienia
Pojemność układu smarowania : 2.7 kg
Zalecany olej: AGIP RACING 4T 5W/40
Przekładnia główna Stopień przełożenia 17/21 = 1: 1.235
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125
Sprzęgło Dwu tarczowe suche
PODWOZIE 
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysokowytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,560 mm
Rzut prostopadły główki ramy 116 mm
Kąt nachylenia główki ramy 29°
Zawieszenie przednie Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø 45 mm, niezależnie regulowane
Skok przedniego zawieszenia 140 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny, 2 amortyzatory hydrauliczne z regulacją odbicia
Skok tylnego zawieszenia 96 mm
System hamulcowy Zintegrowany system hamulcowy z regulatorem siły hamowania
Hamulec przedni Dwie pływające stalowe tarcze Seria Oro, Ø 320 mm, zaciski 4 tłoczkowe
Hamulec tylny Pojedyncza pływająca tarcza Brembo, Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi Stalowe obręcze szprychowane na zewnątrz
Obręcz przednia 2.50" x 18"
Obręcz tylna 4.00" x 17"
Opona przednia 110/90 VB 18"
Opona tylna 150/70 VB 17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V – 30 Ah
Alternator 12 V – 330 W
WYMIARY
Długość 2,380 mm
Szerokość 815 mm
Wyskokość 1,420 mm
Wysokość siodła 780 mm
Prześwit silnik/jezdnia 190 mm
Wysokość kierownicy 1,050 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 326 mm
Wysokość podnóżków pasażera 385 mm
Waga bez płynów 251 kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Rezerwa paliwa 4 litrów
KOLOR Nero Guzzi (czarny), Rosso Corsa (czerwony), Bianco/Grigio (biały/szary)
 powrót na górę strony


GALERIA
   
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda