strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


 

Stelvio 1200 4V NTX

DANE TECHNICZNE
GALERIA

Stelvio 1200 4V NTX


Odświeżony design i niekończące się ulepszenia plasują MOTO GUZZI STELVIO w ścisłej czołówce motocykli ENDURO MAXI. Aerodynamiczna ochrona zapewniana przez nowe owiewki, wysokiej jakości silnik i fenomenalny zasięg dzięki 32 litrowemu zbirnikowi - to cechy rozpoznawcze nowego modelu.

 Stelvio 1200 4V TT

 

DANE TECHNICZNE Stelvio 1200 NTX

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzno-olejowe
Pojemność 1151 cc
Średnica i skok 95 x 81,2 mm
Stopień sprężania 11 : 1
Rozrząd 2 zawory górne poruszane przez popychacze z lekkiego stopu
zawory ssące: otwarcie przy 36° przed GMP
zawory ssące: zamknięcie przy 62° po DMP
Maksymalna moc powyżej 77 kW (105 KM) przy 7250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy powyżej 113 Nm przy 5800 obr/min
Paliwowy system zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk elektroniczny Magneti Marelli
Zapłon Elektroniczny, cyfrowy, podwójne świece
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.347
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.967
6° 29/25 = 1:0.862
Smarowanie rozpryskowe
Przekładnia wstępna koła o zębach skośnych, stopień przełożenia 27/34 = 1:1,259
Przekładnia główna wałek reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym kołem stożkowym (CARC), stopień przełożenia 12/44 = 1:3,666
Sprzęgło Suche
PODWOZIE  
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysoko wytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,550 mm
Rzut prostopadły główki ramy 125 mm
Zawieszenie przednie hydrauliczny widelec teleskopowy UpSide Down Ø 50 mm, z pełną regulacją (wstępne napięcie sprężyn, tłumienie hydrauliczne, ciśnienie)
Skok przedniego zawieszenia 170 mm
Zawieszenie tylne jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator z pełną regulacją i osobnym zbiorniczkiem gazu
Skok tylnego zawieszenia 155 mm
Hamulec przedni podwójne pływające tarcze zembate ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk  promieniowy 4 tłoczkowy
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk pływający 2 tłoczkowy
Felgi Szprychowe, ze stopów aluminium, bezdętkowe
Obręcz przednia 2.50" x 19"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 110/80 ZR19"
Opona tylna 150/70 ZR17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 18 Ah
Alternator 12 V - 550 W
WYMIARY
Długość 2 305 mm
Szerokość 1 080 mm
Wyskokość 1 475 mm
Wysokość siodła 840 mm
Minimalny prześwit
210 mm
Waga bez płynów 251 kg
Pojemność zbiornika paliwa 32 litry
Rezerwa paliwa 7 litrów


GALERIA

      powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda