strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


 

V7 Café Classic

DANE TECHNICZNE
GALERIA

V7 Café Classic
Legenda z clip-ons'ami

Inspirację do stworzenia tego modelu znaleziono we wczesnych latach siedemdziesiątych. Miłośnicy marki kojarzą ten motocykl z legendarnym V7 Sport z roku 1972. Charakterystyczne komponenty motocykla takie jak: niska sportowa kierownica typu clip-ons, szprychowane felgi, wysoko podciągnięte wydechy i siedzenie z zintegrowanym "zadupkiem" przenoszą nas w klimat włoskich sportowych motocykli z tamtych lat. Podobieństwo do V7 Sport nie kończy się na komponentach. Historyczny zielony lakier przyśpiesza bicie serc wszystkim Guzzistom czującym niepowtarzalny klimat tego modelu. Piękną klasyczną linię starego Guzzi uzupełnia znakomita współczesna technika: solidne przednie zawieszenie Marzocchi o średnicy 40mm, przednia pływająca tarcza hamulcowa 320mm i tylna tarcza 260mm a za zasilanie silnika odpowiada elektroniczny wtrysk paliwa Magneti Marelli.

 V7 Café Classic

 

DANE TECHNICZNE V7 Café Classic

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
Pojemność 744 cc
Średnica i skok 80 x 74 mm
Stopień sprężania 9,6 : 1
Rozrząd zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 53° / 15° po GMP
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 18° / 50 po GMP
Maksymalna moc 35,5 kW (48,8 KM) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 54,7 Nm przy 3,600 obr/min
System wydechowy trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 11/26 = 1:2.3636
2° 14/23 = 1:1.6429
3° 18/23 = 1:1.2788
4° 18/19 = 1:1.0556
5° 20/18 = 1:0.9
Przekładnia wstępna przełożenie 16/21 = 1:1.3125
Przekładnia główna przełożenie 1:4.825
Sprzęgło jednotarczowe
PODWOZIE  
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa ze stali ALS
Rozstaw osi 1 449 mm
Zawieszenie przednie widelec teleskopowy Marzocchi Ø 40 mm
Skok przedniego zawieszenia 130 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny z lekkich stopów, dwa amortyzatory z regulacjš napięcia sprężyn
Skok tylnego zawieszenia 118 mm
Hamulec przedni tarczq ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 260 mm
Obręcz przednia 2.50" x 18"
Obręcz tylna 3.50" x 17"
Opona przednia Metzeler Lasertec 100/90- 18 56H TL
Opona tylna Metzeler Lasertec 130/80 -17 65H TL
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 14 Ah
Alternator 12 V - 330 W
WYMIARY
Długość 2 185 mm
Wysokość (wskaźniki) 1 115 mm
Wysokość siodła 805 mm
Prześwit silnik/jezdnia 182 mm
Waga bez płynów 182 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Rezerwa paliwa 2,5 litra
  powrót na górę strony


GALERIA

      powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda