strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


          MODELE / JUŻ NIE PRODUKOWANE
 

V 11 Cafe Sport

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
JUŻ DOSTĘPNY W SALONACH !!!
Już na pierwszy rzut oka na V11 Café Sport jest zupełnie nową maszyną, łączącą sportowego ducha walki i klasyczną elegancję.

Szykowne karbonowe elementy takie jak przednia owiewka i boczne osłony zostały wykonane wg najnowszych trendów, pozwalając kierowcy rozkoszować się szybszą jazdą wbrew panującym warunkom atmosferycznym.

Solidne wykonanie: rama, hamulce, zawieszenie pozwalają na bezpieczne dalekie wyprawy. Nowy widlasty silnik o zwiększonym momencie obrotowym i podniesionym stopniu kompresji do 9,8:1 daje nowe możliwości i polepsza dynamikę motocykla.






DANE TECHNICZNE Cafe Sport

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzony powietrzem
Pojemność 1,064 cc
Średnica i skok 92 x 80 mm
Stopień sprężania 9.8 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 22° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 54° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 52° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 24° A.T.D.C.
Przy luzach zaworowych 1,5 mm
Maksymalna moc 67 kW przy 8.200 onm
Maksymalny moment obrotowy 94 Nm przy 5.400 onm
Paliwowy system zasilania Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW alfa-n; 2 gardziele 45 mm z wtryskami Weber IW 031, pompa z regulatorem ciśnienia, cyfrowe zarządzanie czasami wtrysków
Rozrusznik Elektryczny
Zapłon Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC
System wydechowy 2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 2)
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 15/36 = 1:2.400
2° 18/32 = 1:1.777
3° 22/30 = 1:1.363
4° 27/30 = 1: 1.111
5° 29/28 = 1:0.965
6° 27/23 = 1:0.851
Smarowanie Wspomagane chłodnicą olejową
Pojemność układu smarowania: 3.2 kg
Zalecany olej : AGIP RACING 4T 5W/40
Przekładnia główna Stopień przełożenia 19/32 = 1: 1.684
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 11/32 = 1:2.909
Sprzęgło Dwutarczowe suche sterowane hydraulicznie
PODWOZIE 
Rama Grzbietowa, belka o przekroju prostokątnym
Rozstaw osi 1,490 mm
Rzut prostopadły główki ramy 103 mm
Kąt nachylenia główki ramy 25°
Zawieszenie przednie Amortyzatory Öhlins typu upside-down, rura nośna amortyzatora Ø 43 mm, regulacja dobicia/odbicia/ napięcia sprężyny
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny Cantilever, amortyzator centralny Öhlins, regulacja dobicia/odbicia/ napięcia sprężyny
Skok tylnego zawieszenia 128 mm
System hamulcowy Brembo Seria Oro
Hamulec przedni Dwie pływające stalowe tarcze Brembo Seria Oro, Ø 320 mm, 2 zaciski 4 tłoczkowe
Hamulec tylny Pojedyncza pływająca tarcza Brembo Seria Oro Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi Brembo, odlew z lekkich stopów
Obręcz przednia 3.50" x 17"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR 17"
Opona tylna 180/55 ZR 17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 13 Ah
Alternator 12 V - 330 W
WYMIARY
Długość 2,150 mm
Szerokość 810 mm
Wyskokość 1,200 mm
Wysokość siodła 800 mm
Prześwit silnik/jezdnia 178 mm
Wysokość kierownicy 1,030 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 360 mm
Wysokość podnóżków pasażera 530 mm
Waga bez płynów 226 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20.7 litrów
Rezerwa paliwa 5 litrów
KOLOR Bronzo Oro (brązowy)
 powrót na górę strony


GALERIA
 
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda