Breva 1200
|
DANE
TECHNICZNE
GALERIA |
Breva V1200
Ewolucja sukcesu
Breva - to nazwa wiatru wiejącego z południa i przynoszącego wczesna wiosna nad Lago di Como dobra pogodę. Od 2005 roku, nazwa ta kojarzona jest z nową koncepcją uniwersalnego i bardzo komfortowego motocykla, który swoich właścicieli niezmiennie wprowadza w pogodny nastrój. Breva V1100 spotkała się z ciepłym przyjęciem na rynku motocyklowym co zaowocowało dalszym rozwojem tej udanej koncepcji o nowe wersje silnikowe 1200 i 850. Fakt ten spowodował, że wersja V850 jest motocyklem chętnie kupowanym przez nawet przez początkujących motocyklistów a wersja V1200 ze swoim mocnym silnikiem spełnia oczekiwania wymagających.
Wersja V1200 nie różni się tylko pojemnością od swojej starszej siostry V1100. W silniku przeprowadzono ponad 60 modyfikacji co w rezultacie daje silnikowi większą dynamikę od średnich obrotów aż do 7250 (7650) obrotów, gdzie mamy do dyspozycji 95KM.(74KM) Maksymalnym momentem obrotowym 100Nm (70Nm) dysponujemy już przy 5800 (6650) obrotów.
Ci z Was, którzy cenią styl, komfort i wygodę i lubią podróżować turystycznie bez problemu zmienią swojego nakeda w prawdziwego "turystyka". Komfort zapewnia opcjonalne turystyczna szyba, podgrzewane manetki, kufry oraz system nawigacji satelitarnej.
|
|
DANE
TECHNICZNE Breva 1200
|
SILNIK |
|
Typ |
90°, V twin, 4 suwowy |
System chłodzenia |
Chłodzenie powietrzno-olejowe |
Pojemność |
1 151 cc |
Średnica i skok |
95 x 81,2 mm |
Stopień sprężania |
9.8 : 1 |
Rozrząd |
2 zawory górne poruszane przez popychacze z
lekkiego stopu
zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 54° przed DMP / 22° po GMP
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 24° przed DMP / 52 po GMP
|
Maksymalna moc |
66 kW (95 KM) przy 7500 obr/min
|
Maksymalny moment obrotowy |
100 Nm przy 5800 obr/min |
Zapłon |
elektroniczny, cyfrowy, podwójne świece |
Rozrusznik |
Elektryczny |
System wydechowy |
stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny,
katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
6 biegów |
Stopień przełożeń |
1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.347
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.967
6° 29/25 = 1:0.862 |
Smarowanie |
wymuszone, z pompą łopatkową i regulatorem
ciśnienia
|
Przekładnia wstępna |
koła o zębach skośnych, przełożenie 24/35 =
1:1.458 |
Przekładnia główna |
wał reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z
pływającym kołem stożkowym,
przełożenie 12/44 = 1:3.667 |
Sprzęgło |
suche, dwu tarczowe
|
PODWOZIE |
|
Rama |
rurowa,
|
Rozstaw osi |
1 495 mm |
Zawieszenie przednie |
hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z
regulacją wstępnego obciążenia |
Skok przedniego zawieszenia |
120 mm |
Zawieszenie tylne |
jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym,
tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny) |
Skok tylnego zawieszenia |
140 mm |
Hamulec przedni |
podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø
320 mm, zacisk 4 tłoczkowy |
Hamulec tylny |
pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
pływający
|
Felgi |
trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew
grawitacyjny |
Obręcz przednia |
3.50" x 17" |
Obręcz tylna |
5.50" x 17" |
Opona przednia |
120/70 ZR17" |
Opona tylna |
180/55 ZR17" |
UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
Napięcie |
12 V |
Akumulator |
12 V - 18 Ah |
Alternator |
12 V - 350 W |
WYMIARY |
|
Długość |
2 195 mm |
Wysokość (kierownica) |
870 mm |
Wysokość (wskaźniki) |
1 125 mm |
Wysokość siodła |
800 mm |
Prześwit silnik/jezdnia |
185 mm |
Waga bez płynów |
236 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
23 litry |
Rezerwa paliwa |
4 litry |
|
powrót
na górę strony |
|
|