strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


     MODELE / NAKED
 

Breva 1200

DANE TECHNICZNE
GALERIA
Breva V1200
Ewolucja sukcesu

Breva - to nazwa wiatru wiejącego z południa i przynoszącego wczesna wiosna nad Lago di Como dobra pogodę. Od 2005 roku, nazwa ta kojarzona jest z nową koncepcją uniwersalnego i bardzo komfortowego motocykla, który swoich właścicieli niezmiennie wprowadza w pogodny nastrój. Breva V1100 spotkała się z ciepłym przyjęciem na rynku motocyklowym co zaowocowało dalszym rozwojem tej udanej koncepcji o nowe wersje silnikowe 1200 i 850. Fakt ten spowodował, że wersja V850 jest motocyklem chętnie kupowanym przez nawet przez początkujących motocyklistów a wersja V1200 ze swoim mocnym silnikiem spełnia oczekiwania wymagających. Wersja V1200 nie różni się tylko pojemnością od swojej starszej siostry V1100. W silniku przeprowadzono ponad 60 modyfikacji co w rezultacie daje silnikowi większą dynamikę od średnich obrotów aż do 7250 (7650) obrotów, gdzie mamy do dyspozycji 95KM.(74KM) Maksymalnym momentem obrotowym 100Nm (70Nm) dysponujemy już przy 5800 (6650) obrotów. Ci z Was, którzy cenią styl, komfort i wygodę i lubią podróżować turystycznie bez problemu zmienią swojego nakeda w prawdziwego "turystyka". Komfort zapewnia opcjonalne turystyczna szyba, podgrzewane manetki, kufry oraz system nawigacji satelitarnej.

 

 

DANE TECHNICZNE Breva 1200

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzno-olejowe
Pojemność 1 151 cc
Średnica i skok 95 x 81,2 mm
Stopień sprężania 9.8 : 1
Rozrząd 2 zawory górne poruszane przez popychacze z lekkiego stopu
zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 54° przed DMP / 22° po GMP
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 24° przed DMP / 52 po GMP
Maksymalna moc 66 kW (95 KM) przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 100 Nm przy 5800 obr/min
Zapłon elektroniczny, cyfrowy, podwójne świece
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.347
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.967
6° 29/25 = 1:0.862
Smarowanie wymuszone, z pompą łopatkową i regulatorem ciśnienia
Przekładnia wstępna koła o zębach skośnych, przełożenie 24/35 = 1:1.458
Przekładnia główna wał reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym kołem stożkowym,
przełożenie 12/44 = 1:3.667
Sprzęgło suche, dwu tarczowe
PODWOZIE  
Rama  rurowa,
Rozstaw osi 1 495 mm
Zawieszenie przednie hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z regulacją wstępnego obciążenia
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Zawieszenie tylne jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Skok tylnego zawieszenia 140 mm
Hamulec przedni podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy pływający
Felgi trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew grawitacyjny
Obręcz przednia 3.50" x 17"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR17"
Opona tylna 180/55 ZR17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 18 Ah
Alternator 12 V - 350 W
WYMIARY
Długość 2 195 mm
Wysokość (kierownica) 870 mm
Wysokość (wskaźniki) 1 125 mm
Wysokość siodła 800 mm
Prześwit silnik/jezdnia 185 mm
Waga bez płynów 236 kg
Pojemność zbiornika paliwa 23 litry
Rezerwa paliwa 4 litry
  powrót na górę strony


GALERIA

      powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda