strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


     MODELE / NAKED
 

Breva 1100

DANE TECHNICZNE
GALERIA
  
Gdy Carlo Guzzi zakładał firmę Moto Guzzi w roku 1921 był pełen prostych ale efektywnych pomysłów. Motocykl czekał na kogoś, kto wyrwie go z pionierskiej ery i przekształci go w funkcjonalny i uniwersalny środek transportu. Dlatego też Guzzi nastawił się na projektowanie praktycznych maszyn aby sprostać wymaganiom mas. Najczęściej były one genialne i nowatorskie, jego technologia skierowana była na komfort, łatwość prowadzenia, niezawodność i trwałość. Nawet po ponad 80 latach zasady konstrukcji Carla Guzzi są wciąż aktualne i reprezentują prawdziwą inspirację jak np. BREVA V 1100. Jednak mimo wytyczonych kierunków motocykle zmieniły się znacznie w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Motocykliści się rozwijają; są bardziej wymagający i znają się na nowych technologiach.




 Mając dzisiejszych jeźdźców na uwadze firma MOTO GUZZI zaprojektowała nową BREVĘ V1100 –rewolucyjną maszynę produkowaną zgodnie z najwyższymi standardami. Breva V1100 ma wszelkie podstawy do sukcesu na dzisiejszym konkurencyjnym rynku i jest najlepszą włoską odpowiedzią na rosnący popyt w segmencie rynku motocykli „naked”, który jest obecnie najważniejszą częścią europejskiego rynku motocyklowego. Breva błyszczy jako motocykl touringowy i prawdziwy pojazd do wszystkiego. Wygodna, łatwa w prowadzeniu, doskonale wyposażona i zaawansowana technicznie. Breva V1100 jest doskonała do codziennej intensywnej eksploatacji. Jest produkowana mając wszystkich na względzie: fanów Moto Guzzi , którzy niczym innym nie będą jeździć, byłych posiadaczy Moto Guzzi, powracających do tej marki i wszystkich szukających unikalnego stylu jazdy Moto Guzzi.

 

STYL
Moto Guzzi. Jak styl jazdy stał się stylem życia.

Nie potrzebujesz naśladować legendy aby podążać w jej ślady.

Trzeba jednak abyś poczuł jej ducha i budował składowe jej sukcesu. Projekt Breva V 1100 rozpoczął się od dokładnego określenia z czego składa się Moto Guzzi. Rozwiązania techniczne, które tworzą ducha Guzzi zostały połączone w całość. Motocykle produkowane w historycznej fabryce w Mandello del Lario zawsze były unikalną kombinacją innowacyjności i tradycji. Ich konstrukcja stała się klasycznym kanonem a ich trwałość i jakość – legendą. Te uniwersalne pod każdym względem motocykle stały się symbolem włoskiego stylu i częścią kreatywnego dziedzictwa Włoch. Filozofia konstrukcji Guzzi stała się się stylem życia a radość wczesnego motocyklingu przynosi  nowe przyjemności. Komfort przekształcił się w wygodną egzystencję. Z prostego środka transportu motocykle Moto Guzzi stały się towarzyszami i środkami  dającymi przyjemność, dającymi  radość nowych kontaktów z prawdziwymi motocyklistami i klubami.
To jest pasjonujący styl życia dla którego Breva V 1100 jest zaprojektowana i wszyscy prawdziwi motocykliści będą zachwyceni szansą jaką ona oferuje w radości jazdy i i w stylu życia Moto Guzzi . Za Brevą 1100 stoi siła największej grupy europejskich producentów motocykli plus na wskroś inteligentna i racjonalna konstrukcja oraz oczywiście duch i pasja Moto Guzzi. 

HISTORIA
Odrodzenie Legendy.

Był sobie kiedyś motor, który podbił Amerykę. To był motocykl Moto Guzzi.

W różnych wersjach legendarny model V7 był protagonistą wspaniałej historii międzynarodowego sukcesu. To była nasza maszyna , która zmieniła koncepcję motocykla. Nie mogło być lepszego punktu startowego dla dużego
V-Twina
na dwudziesty pierwszy wiek. Breva V 1100 zawiera wiele oczywistych podobieństw z V7, począwszy od rozchylonych o 90° cylindrdrów V-Twin- znaku rozpoznawczego Moto Guzzi. Niestrudzenie dudniący odgłos tego mocarnego silnika towarzyszy każdej wyprawie a niezawodność oraz siła uciągu na niskich obrotach jest także gwarantowana. Teraz elektroniczny wtrysk paliwa czyni ten mocarny silnik bardziej uległym i reagującym bardziej niż kiedykolwiek. To dlatego Breva 1100 ma  tak intensywną osobowość – wynik pracy Studia Projektowego Marabese. Również dlatego ma tyle innowacyjnych rozwiązań technicznych jak np. opatentowany przez Moto Guzzi reakcyjny wał napędowy. Te przykłady dają pojęcie o wielkości dokonanego postępu. Rozwiązania tradycyjne i innowacje były dokładnie testowane aby zapewnić najwyższą niezawodność i bezpieczeństwo. Zanim został wysłany na drogę nowy silnik V-Twin, 90°był testowany przez setki godzin na stanowisku badawczym i pokonał 60 000 km prób drogowych na pełnym gazie co odpowiada 200 000 km użytkowania w normalnych warunkach jazdy. Jednak najbardziej znaczącym i przekonywującym testami są te dokonywane na drogach. W naturalnych warunkach Breva V 1100 wykazuje swój prawdziwy temperament, wzbudza zaufanie, dostarcza unikalnych, trudnych do opisania wrażeń budujących wspaniały charakter motocyklisty i dostarcza pożywienia prawdziwej pasji  motocyklowej.

Musisz przejechać się Brevą aby zrozumieć znaczenie tej nazwy. Breva to południowy wiatr, wiejący nad jeziorem Como i przynoszący dobrą pogodę.To szczęśliwe imię już przyniosło sukces mniejszej siostrze Brevy V-1100 – Brevie V 750, którą to społeczność motocyklowa powitała z entuzjazmem przekraczającym  wszelkie nasze oczekiwania.

 WYGLĄD
Między prozą a poezją.


Nie potrzeba poezji” –tak Carlo Guzzi mówił kiedyś do swej załogi gdy przychodziła do niego z pomysłem, w którym forma górowała nad funkcjonalnością. Jednak poezja wpływała spontanicznie na  kontrast solidności z przestrzenią oraz prostego piękna maszyn Guzziego.Piękno motocykli Moto Guzzi było i wciąż jest zawarte  w pięknie techniki całkowicie uwidocznionym i nigdy nie skrywanym. Słynne zewnętrzne koło zamachowe we wczesnych modelach Guzziego było czynnikiem przyciągającym uwagę.
Nowe głowice cylindrów Brevy V1000 i wały napędowe są tego bezpośrednim dziedzictwem a komponenty mechaniczne zrobione z właściwym „podejściem” bardzo potęgują wygląd motocykla. Rodolfo Frascoli z Marabese Design Studio (człowiek stojący za Brevą V 1100) inspirowany był modelem V7 Special , najsłynniejszym motocyklem Moto Guzzi typu Naked Tourer.

Zaprojektowany na rynek USA w późnych latach ‘60 , model V7 napędzany był przez versję silnika 757 cc, 90°- V-Twin i wyposażony w osprzęt specjalnie dla amerykańskich motocyklistów. Jego opływowa a jednocześnie surowa linia jest przejęta przez Brevę V1100, co wskazuje na klasyczną konstrukcję motocykla z pewną dozą nowoczesności dającą niedoścignione efekty stylowe. Podtrzymując tradycję  Moto Guzzi pomysł konstrukcyjny Brevy V1100 jest w najwyższym stopniu prosty: stworzyć nowoczesny Naked Tourer. Jakkolwiek styl jest czysty i zdecydowany to wrażenie wizualne motocykla jest dalekie od banału i nudy.  Jego linie podkreślają przyjemną dynamikę i sportowość ale nie w sposób  przesadny. Breva jest całkowicie oryginalna, ale z wyraźnie historyczną inspiracją. Zgodnie z przekonaniami Carlo Guzzi w Brevie nie ma miejsca na niepotrzebne zbytki techniczne, rozwiązania , które tylko wyglądają dobrze a tylko komplikują jazdę bez żadnych korzyści. Innowacje techn. w Brevie V1100 są praktyczne i potrzebne tak jak w oryginalnym pomyśle konstrukcyjnym. 

Oglądanie Brevy V1100

 Poprzeczny silnik 90° V-twin i jego wał napędowy nie jako ograniczenie wolności projektowania ale jako sedno konceptu projektowego. Wielki wysiłek był włożony w projekt silnika. Siedzenie jest ładnie ukształtowane i w najwyższym stopniu wygodne, bak zapewnia niezależność i doskonałą ergonomię w jeżdzie. Ogólne wrażenie zwinności i dynamiki podkreślają boczne panele sięgające w kierunku przedniego koła, stwarzające agresywny wygląd przodui dające wrażenie że motocykl jest w ruchu. Ale boczne panele tworzą nie tylko   piękno - służą również w celu zapewnienia właściwego chłodzenia cylindrów jak też do maksymalizacji ciśnienia powietrza (w okolicy zasysania). Oprzyrządowanie jest kompletne i właściwe w najdrobniejszych detalach: specjalny owalny reflektor daje doskonałe oświetlenie, przednie osłony przeciwbłotne zintegrowane są z goleniami widelca i aby pokazać maksymalne zaangażowanie Guzziego do funkcjonalności: w tunelu aerodynamicznym zaprojektowano aerodynamiczny centralny spoiler poprawiający przepływ powietrza wokół cylindrów. Logicznie, nasze oglądanie Brevy V1100 kończy się na sportowo wyglądającym tylnym błotniku .Firmie Moto Guzzi zależy na praktyczności w codziennym użytkowaniu, wygodzie pasażera i dobrym oświetleniu przez podwójne tylne lampy z okrągłymi diodami LED jak w typowych sportowych samochodach włoskich. Tradycja i nowoczesność idą w parze również w sprawie kolorów. Breva V1100 jest oferowana w kolorze czerwonym Corsa, kolorze zwycięskich motocykli wyścigowych Moto Guzzi, w tradycyjnym kolorze czarnym oraz w kolorze szarym Sasso del Lario.

 KOMFORT
Przyjemność komfortowej jazdy

Nieprzesadny motocykl sportowy, turystyczny według dziedzictwa, naked z wyboru – Breva V1100 satysfakcjonuje potrzeby wszystkich motocyklistów, oferując niedościgniony komfort każdej jazdy. Pozycja siedząca jest naturalna i zrelaksowana, po części dzięki nowej pozycji silnika: wyżej i bardziej do przodu niż poprzednio. Perfekcyjnie usytuowana kierownica, siedzenia i podnóżki plus anatomicznie ukształtowany bak oraz czysta( bez zbędnych gadgetów ) konstrukcja dokonują  reszty. Nawet pasażer może zrelaksować się na wygodnym ,szerokim siedzeniu z praktycznym uchwytem z tyłu zapewniającym bezpieczną jazdę. Ten wielki komfort przekształca się w natychmiastową przyjemność zaraz jak tylko Breva V1100 zaczyna ruszać. Perfekcyjne wyważenie i optymalny rozkład ciężaru pozwala Brevie śmigać z niewiarygodną zwinnością po krętych drogach, w ruchu miejskim a zaawansowane zawieszenie wygładza nawet najbardziej wyboiste nawierzchnie. Tylny monoshock ma możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny i dobicia zatem możesz ustawić zawieszenie tak aby spełniało maksymalnie swe zadanie. W dłuższych podróżach docenisz doskonałą aerodynamikę opcyjnej szyby przedniej, wykorzystasz w pełni niezależność mając 23 litrowy bak, użyjesz opcjonalnych sakw zapewniających dużą pojemność jak też przestronnych schowków pod siedzeniem. Specjalne zawieszenia do sakw zintegrowane są perfekcyjnie z całością konstrukcji, utrzymując zgrabną linie Bremy nawet, gdy sakwy nie są zamontowane. Jeździec i maszyna są w ciągłym satysfakcjonującym kontakcie dzięki przyszłościowym instrumentom na panelu. Informacja jest pokazywana na aktywnym ekranie matrix ciekłokrystalicznym i kierowca może prowadzić dialog z komputerem pokładowym używając manetek, bez zdejmowania rąk z kierownicy. Z Moto Guzzi zmiany są zawsze na lepsze!

PODWOZIE
Zabawa na wszystkich drogach

Breva V 1100 jest  motocyklem na wszystkie okazje, zrywna i reagująca w jeździe miejskiej, łatwa w manewrach w na drogach wiejskich i twardo trzymająca się w jeździe na prostej. Prowadzenie Brevy jest wynikiem starannego zaprojektowania i kalibracji ramy i zawieszenia. Rama z wysoko wytrzymałościowej stali jest niewiarygodnie sztywna jak też monowahacz, który zawiera reakcyjny wał napędowy. Rezultatem jest precyzyjne , przewidywalne prowadzenie z natychmiastową reakcją na czynności kierowcy. Solidny , 45 mm widelec Brevy V1100 z regulacją wstępnego napięcia sprężyny utrzymuje precyzyjne prowadzenie a tylne zawieszenie eliminuje kołysanie i trzyma motocykl jak „przyklejony do drogi”. Monowahacz i amortyzator monoshock z regulacją napięcia wstępnego i dobicia adaptuje się doskonale do wszystkich stylów jazdy i rodzajów dróg, natomiast reakcyjny wał napędowy wszelkie wariacje tylnego zawieszenia i zapobiega właściwościom typowym dla systemów konwencjonalnych.
Układ hamulcowy Brevy V1100 zasługuje na specjalną uwagę ze swoimi 320mm pływającymi tarczami i przeciwsobnymi 4 tłoczkowymi zaciskami na przodzie oraz pojedynczymi 282mm tarczami z dwoma równoległymi tłoczkami w pływającym zacisku na tyle. Jeżeli wymagasz więcej -niedługo oferowany będzie ABS jako opcja.
Breva V1100 ma więcej niż potrzeba siły hamowania dla całkowitego bezpieczeństwa w ruchu miejskim, nieprzewidzianych zdarzeń na trasie i hamownia w ostatniej chwili w jeździe sportowej.

 SILNIK
Koniec z historią ,ruszamy w drogę.

Moglibyśmy oczywiście napisać książkę o poprzecznym silniku V TWIN. faktycznie: inni już to zrobili. Wiele stron historii motocykli poświęcono temu niezawodnemu silnikowi i jego łatwości uzyskania dużego momentu obrotowego nawet przy niskich obrotach. Ale Moto Guzzi nie zamierza spocząć na laurach. Silnik Brevy V1100 został kompletnie odnowiony, tylko kształt pozostał taki jak dawniej. Cały szereg innowacji został wprowadzony aby polepszyć osiągi i poprawić ważne charakterystyki sterowania i płynności pracy.Kierowca i motocykl dają temu dowody. Na przykład elektroniczny wtrysk paliwa ma silnik krokowy aby zapewnić stabilny bieg jałowy i łatwy rozruch we wszystkich warunkach pogodowych. W drodze system zapewnia płynną i kontrolowaną dostawę mocy przy minimalizacji zużycia paliwa oraz emisji spalin. Nowy V-Twin spełnia standardy Euro E3. Podwójne świece i wtryskiwacze umieszczone są bezpośrednio w kolektorze ssącym aby poprawić efektywność spalania i osiągi. Moc maks. 63 kW (86 KM) przy 7500 obr/min a maksymalny moment obrotowy 85 Nm przy 6800 obr/min.- robiące wrażenie osiągi dla motocykla tej klasy. Wysoka prędkość podróżna , elastyczność i stabilność osiągów we wszelkich klimatach i na wszystkich wysokościach są mocnymi punktami silnika dającego przyjemność i satysfakcję.  

Całkowicie nowa konstrukcja silnika
 Jeżeli wiesz cokolwiek na temat silników Moto Guzzi nie możesz nie zauważyć pierwszej głównej innowacji. Alternator został przeniesiony ze swej klasycznej pozycji na przodzie wału korbowego do nowego miejsca pomiędzy cylindrami.
Rezultatem jest większa zwartość zespołu silnika- skrócenie o 4 cm. Ta redukcja poprawia rozkład ciężaru i wyważenie. Nowy alternator daje teraz imponującą moc 540 W, więc możesz używać teraz wielu akcesoriów bez wpływu na ładowanie akumulatora. Aby zmaksymalizować oszczędzanie energii alternator generuje tylko tyle energii ile jest aktualnie potrzebne w ten sposób eliminując niepotrzebne obciążenie silnika.

 Nowe elementy silnika
Rewolucja w konstrukcji silnika zaczyna się od miski olejowej, która jest całkowicie nowa. Nawet korbowody są poprawione -  10 % lżejsze niż poprzednio. Stosunek długości korbowodu do skoku tłoka jest również wyższy aby zmniejszyć bezwładność zmiennych mas i wyciszyć wibracje. Tłoki są lżejsze i krótsze niż poprzednio a nowe pierścienie tłokowe są bardziej efektywne. Płaszcz tłoka ma nowy profil a sworzeń tłokowy jest teraz smarowany przez dwie dysze olejowe. Stara uszczelka pod głowicę  z Klingerytu została zastąpiona lepszą ,  metalową, lepiej odprowadzającą ciepło.
W skrócie : nowy silnik jest lżejszy, lepiej smarowany, mniej wibruje co daje bardziej komfortową jazdę i lepsze osiągi.

 Nieprzeciętne osiągi.
Silnik krokowy zaworu powietrza (rozwiązanie wzięte z przemysłu samochodowego) eliminuje konieczność stosowania ssania przy rozruchu na zimno , ułatwia start jak też stabilizuje bieg jałowy oraz redukuje emisję spalin.

Wtryskiwacze Pico zainstalowane na kolektorze ssącym jak najbliżej zaworów ssących poprawia spalanie i reakcję silnika. Dwuświecowy zapłon (obecnie standard w wielu dużych silnikach) zapewnia bardziej równomierne spalanie mieszanki, równomierną moc i jednocześnie redukuje drgania. Rezultatem jest nie tylko komfortowa jazda ale poziom emisji spalin wymaganych przez standardy Euro3 jest spełniony z łatwością. Również zastosowano wiele usprawnień dot. zaworów. Obecnie zastosowano gniazda  ze spieku aby zapewnić stały luz popychaczy a zawory wydechowe wykonano z najnowszej generacji stali nierdzewnej, bardziej odpornej na temperaturę i zużycie.

Większa niezawodność
Miska olejowa, filtr oleju i smok zostały przekonstruowane aby poprawić efektywność smarowania. Nowa konfiguracja gwarantuje regularne dostarczanie oleju w każdych warunkach a szczególnie przy ostrym hamowaniu i przyspieszaniu. Również obsługa jest ułatwiona ponieważ filtr oleju znajduje się na zewnątrz i jest łatwo dostępny.

Przekładnia i skrzynia biegów
Jeśli coś nie istnieje- my to wymyślimy
.

Chociaż roztropny i racjonalny Carlo Guzzi miał prawdziwą „żyłkę” do innowacji. W historycznej fabryce Moto Guzzi w Mandello del Lario Guzzi stworzył ciekawe urządzenia testowe do sprawdzania najbardziej skomplikowanych rozwiązań motocyklowych. „Wyolbrzymiający Tester” (jak uczuciowo go nazwano) pozwala na sprawdzenie nawet  absurdalnych rozwiązań. A Carlo Guzzi mówił : „Wiem , że to nie zadziała- tak czy owak sprawdźmy to.”
Gdyby Carlo Guzzi nie lubił naprawdę nadzwyczajnych wyzwań, niektóre z technicznych nowinek ,tworzących jego markę słynną na cały świat, nie znalazłyby zastosowania. „ Reakcyjny wał napędowy jest  ostatnim z wyzwań
i już pierwsza Twoja jazda na Brevie V1100 powie Ci że to jest wielkie zwycięstwo. Opatentowany system CA.R.C ( Cardano Relativo Compatto – kompaktowy reakcyjny wał napędowy) to zintegrowany wał napędowy wewnątrz wahacza ze stopu aluminiowego. Koła zębate i wał mogą swobodnie obracać się wewnątrz wahacza a wał posiada podwójne przeguby kardana z wbudowanymi skrętnymi tłumikami drgań, co zapewnia równomierność i precyzję pracy. To rozwiązanie przynosi wiele korzyści: po pierwsze- zapobiega „unoszeniu” wału co występuje w rozwiązaniach konwencjonalnych; po drugie- pozwala na zastosowanie jednoczęściowego wahacza poprawiającego ogólną sztywność; finalnie: ponieważ drążek reakcyjny nie jest już elementem obciążającym poprawia się również bezpieczeństwo.I tak technologia moto Guzzi oferuje jeźdźcom korzyści ze stałej , równomiernej mocy bez żadnych szarpania zwykle towarzyszącemu napędom wałem gdy przepustnica jest otwierana i zamykana.

Determinacja Moto Guzzi w kierunku poprawy komfortu i osiągów poprowadziła nas również w kierunku całkowitej przebudowy skrzyni biegów. Koło o zębach skośnych przekładni wstępnej zamocowane jest teraz na wałku sprzęgła zatem jest już tylko jeden wałek napędzany. Nowa skrzynia zawiera też podziałowy, przesuwny  wybierak biegów z preselektorem desmodromicznym. Wynikiem tego jest zredukowanie o 2 kg ciężaru skrzyni w stosunku do starej 6 biegowej konstrukcji. Nowa jednostka jest bardzo cicha , łatwo znajduje się „luz”, szybko zmienia się biegi więc przewyższa produkty międzynarodowej konkurencji.

 

DANE TECHNICZNE Breva 1100

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzno-olejowe
Pojemność 1064 cc
Średnica i skok 92 x 80 mm
Stopień sprężania 9.6 : 1
Rozrząd 2 zawory górne poruszane przez popychacze z lekkiego stopu
zawory wydechowe: wznios maks. przy 106° przed GMP
zawory ssące: wznios maks. przy 104° przed DMP
Maksymalna moc 63 kW przy 7500 obr/min (86 HP)
Maksymalny moment obrotowy 85 Nm przy 6800 obr/min
Zapłon elektroniczny, cyfrowy, podwójne świece
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.347
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.967
6° 29/25 = 1:0.862
Smarowanie rozpryskowe
Przekładnia wstępna koła o zębach skośnych, przełożenie 26/36 = 1:1.346
Przekładnia główna wał reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym kołem stożkowym,
przełożenie 12/44 = 1:3.666
Sprzęgło suche
PODWOZIE 
Rama rozdzielna, rurowa, kołyskowa
Rozstaw osi 1495 mm
Zawieszenie przednie hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z regulacją wstępnego obciążenia
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Zawieszenie tylne jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Skok tylnego zawieszenia 140 mm
Hamulec przedni podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew grawitacyjny
Obręcz przednia 3.50" x 17"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR17"
Opona tylna 180/55 ZR17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 16 Ah
Alternator 12 V - 540 W
WYMIARY
Długość 2195 mm
Wysokość (kierownica) 870 mm
Wysokość (wskaźniki) 1125 mm
Wysokość siodła 800 mm
Prześwit silnik/jezdnia 185 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 377 mm
Waga bez płynów 231 kg
Pojemność zbiornika paliwa 23 litry
Rezerwa paliwa 4 litry
KOLOR Rosso (czerwony), Sasso del Lario (szary), Nero (czarny), Orange (pomarańczowy)
 powrót na górę strony


GALERIA
   powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda