strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

HISTORIA
GALERIA
KONTAKT

W upalny poranek 14 sierpnia grupa kilku motocykli wyruszyła z siedziby Polmotoru otwierając tym samym IV edycję cyklu Buongiorno Guzzi. Tym razem za cel naszej wycieczki obraliśmy zabytkową lubelską starówkę a dodatkowym argumentem za wyborem Lublina była możliwość spotkania się tam z kolegami z lubelskiego chapteru Moto Guzzi Klub Polska. Ponieważ najkrótsza i najszybsza trasa tak zwana Szosa Lubelska jest zazwyczaj zatłoczona, obraliśmy kierunek na Puławy, jadąc malowniczą drogą wzdłuż Wisły. Na rogatkach Lublina zostaliśmy powitani przez oczekujących nas kolegów i razem skierowaliśmy się do Muzeum Wsi Lubelskiej, by zwiedzić tamtejszy skansen. Ponieważ słonko prażyło niemiłosiernie, następnym punktem programu były lody na starym mieście. Ze względu na trwający w tym dniu Jarmark, całą starówka była mocno zatłoczona, co przeszkadzało trochę w spokojnym zwiedzaniu, ale mieliśmy dzięki temu możliwość skosztowania różnorakich specjałów wystawianych na straganach. Pokręciwszy się troszke i odpocząwszy przy piwku w knajpie o cudownej nazwie Gramofon, poszliśmy zwiedzić Lubelski Zamek. Był to nasz ostatni punkt zwiedzania, eskortowane do granic miasta, warszawskie orły skierowały się w stronę domu.