strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


 

Custom to "niegrzeczna" siostra wersji Touring i jest całkowitym jej przeciwieństwem pod względem temperamentu i stylu. Zachwyca właściciela unikalnym charakterem oraz bezkompromisową prostotą konstrukcji: dwa koła, silnik, siodło i kierownica. Elementy te wykonane są z dbałością o formę i funkcjonalność, w połączeniu z typowo włoską estetyką i precyzją wykonania godną najlepszych motocykli wyprodukowanych we Włoszech. Można to zauważyć w szczegółach, takich jak dwumiejscowe siodło z tłoczonym logo orła, oryginalne tylne amortyzatory z tłumieniem gazowym. Aby zwiększyć siłę wyrazu projektu jest on również minimalistyczny w zakresie kolorystyki opartej na palecie kolorów : Grigio Mercurio i Nero Basalto oraz niektórych akcentów, takich jak czarne, lakierowane koła z czerwonym logo Moto Guzzi i czarne lusterka. Podróżując otoczony brzmieniem silnika o pojemności 1380 cm3, dysponując 120 Nm przy 2750 obr/min, starając się słuchać uderzeń 104 mm tłoków potężnego 90 ° V- Twin wykonanego w Mandello del Lario, poczujesz się wyjątkowo. Zamierzony, minimalistyczny wygląd konstrukcji dodatkowo skrywa obecność technologii niedostępnych w innych motocyklach produkowany przez konkurentów. California Custom, podobnie jak jej siostrzana wersja Touring, może być wyposażona w tempomat, posiada kontrolę trakcji MGCT, którą można ustawić na trzech poziomach interwencji. Dzięki systemowi RidebyWire, możliwe jest również wyjątkowo precyzyjne sterowanie pracą silnika zgodnie z wybraną mapą zapłonu : Turismo, Veloce i Pioggia.

DANE TECHNICZNE

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy, 4-zaworowy, RidebyWire - precyzyjne sterowanie pracą silnika zgodnie z wybraną mapą zapłonu
Pojemność 1 380 cc
Średnica i skok 104 x 81.2 mm
Maksymalna moc 71 kW (96 KM) przy 6,500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 120 Nm (12.3 kgm) przy 2,750 obr/min
Rozrusznik Elektryczny
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
PODWOZIE  
Zawieszenie przednie widelec teleskopowy UDS, O 46 mm
Zawieszenie tylne tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Hamulec przedni podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy Brembo, standardowy ABS
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy Brembo pływający, standardowy ABS
Obręcz przednia 3.50” x 18”
Obręcz tylna 6.00” x 16”
Opona przednia 130/70 R 18”
Opona tylna 200/60 R 16”
WYMIARY
Wysokość siodła 740 mm (720 mm opt.)
Waga bez płynów 318 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20,5 litra

 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda