strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


          MODELE / TOURING
 

California Vintage

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
  
Moto Guzzi California Vintage to wspaniałe ukoronowanie 35-lecia serii zapoczątkowanej modelem V7 z 1971 roku. Wtedy to Gutki trafiły za ocean i dzielnie znosiły służbę w policji, podbijając serca tysiecy motocyklistów budując trwającą po dziś dzień legendę. Wizualnie Vintage jest kwintesencją piękna, wspaniałe kufry, chromowane relingi i błotniki, cudowne lakierowanie, na nowo rozpalą całą sferę ludzkich wspomnień i marzeń. Pod względem technicznym poczciwa California zaczerpnęła nowości ze swojej najmłodszej siostry Brevy 1100. Nowe są tu głowice (po dwie świece na cylinder) koło zamachowe zaś moc 75KM przy 6400obr. pozostała bez zmian. Szczególną cechą tego motocykla jest to że potrafi zachwycać nie zależnie od upływającego czasu.






DANE TECHNICZNE California Vintage

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 1,064 cc
Średnica i skok 92 x 80 mm
Stopień sprężania 9.8 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów, dźwigienki zaworowe z hydrauliczną regulacją luzów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 96° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 128° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 120° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 92° A.T.D.C.
Maksymalna moc 55 kW przy 6,400 onm
Maksymalny moment obrotowy 94 Nm przy 5,000 onm
Paliwowy system zasilania Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW alfa-n; 2 gardziele 40 mm z wtryskami Weber IW 031
Rozrusznik Elektryczny
Zapłon Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC
System wydechowy 2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 3)
Homologacja Euro 3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 14/28 = 1:2
2° 18/25 = 1:1.389
3° 21/22 = 1:1.048
4° 23/20 = 1: 0.870
5° 28/21 = 1:0.750
Smarowanie Olejowa pompa zębata z regulatorem ciśnienia
Przekładnia główna Stopień przełożenia 17/21 = 1: 1.235
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125
Sprzęgło Dwu tarczowe suche
PODWOZIE 
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysokowytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,560 mm
Rzut prostopadły główki ramy 116 mm
Kąt nachylenia główki ramy 29°
Zawieszenie przednie Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø 45 mm, niezależnie regulowane
Skok przedniego zawieszenia 140 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny, 2 amortyzatory hydrauliczne z regulacją odbicia
Skok tylnego zawieszenia 96 mm
System hamulcowy Zintegrowany system hamulcowy z regulatorem siły hamowania
Hamulec przedni Dwie pływające stalowe tarcze Seria Oro, Ø 320 mm, zaciski 4 tłoczkowe
Hamulec tylny Pojedyncza pływająca tarcza Brembo, Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi Stalowe obręcze szprychowane na zewnątrz
Obręcz przednia 2.50" x 18"
Obręcz tylna 3.50" x 17"
Opona przednia 110/90 B 18"
Opona tylna 140/80 B 17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V – 30 Ah
Alternator 12 V – 350 W
WYMIARY
Długość 2,380 mm
Szerokość 815 mm
Wyskokość 1,390 mm
Wysokość siodła 780 mm
Prześwit silnik/jezdnia 190 mm
Wysokość kierownicy 1,050 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 326 mm
Wysokość podnóżków pasażera 385 mm
Waga bez płynów 263 kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Rezerwa paliwa 4 litry
KOLOR Nero Guzzi (czarny)
 powrót na górę strony


GALERIA
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda