1200 Sport 8V
|
DANE
TECHNICZNE
GALERIA |
SPORT 8V nakreślony elegancją i wyrafinowaniem.
Ekskluzywny wygląd oraz możliwości techniczne nowego Moto Guzziz wiastują niesamowite wrażenia z jazdy.
Pierwszą rzeczą, która przykuwa uwagę jest nowy wygląd , wszczególności tylna lampa z przeźroczystym kloszem i nowy układ wydechowy. Nowy wydech został wyposażony w trójdrożny katalizator, w pięknie brzmiący aluminiowy tłumik , który symbolizuje moc oraz innowacyjność Moto Guzzi.
Pulsującym sercem w nowym 1200 SPORT 8V jest silnik "Quattrovalvole" (4 zawory na głowicę). W stosunku do poprzednich jego wersji montowanych w Griso i Stelvio, "Quattrovalvole" w nowym 1200 SPORT 8V różni się systemem ssącym i wydechowym . Tego typu rozwiązanie zostało zaprojektowane w celu zapewnienia większej elastyczności silnika po między średnimi i wysokimi obrotami oraz po to abyś nie wątpił , że masz do czynienia z motocyklem o sportowym temperamencie. Jednostka napędowa generuje moc 105 KM przy 7 700 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy na poziomie 110 Nm przy 6760 obr/min.. Rama została wykonana z wytrzymałej stali zapewniającej solidność i sztywność całej konstrukcji .
Musisz wiedzieć, że tradycją Moto Guzzi jest montowanie najlepszych układów hamulcowych oraz elementów zawieszenia. Będąc jej wierni połączyliśmy hamulce Brembo Gold Series oraz przednie zawieszenie Marzocchi o średnicy 45mm. Hamulce posiadają zaciski 4-tłoczkowe , który współpracuja z tarczą pływającą ze stali nierdzewnej o średnicy 320 mm. Komfortowa pozycja na motocyklu wraz z idealnie wyprofilowaną kierownicą dają Tobie pełną kontrolę oraz możliwość skoncentrowania się na przyjemności płynącej z jazdy.
Nowy Moto Guzzi 1200 SPORT 8V jest teraz dostępny w dwóch wariantach wykonania Limitowana wersja SE wyróżnia się pięknym lakierowaniem ( czerwono-biały ) i klasycznymi szprychowanymi felgami . Wersja podstawowa lakierowana jest na kolor czarny z białymi aplikacjami .
Pomimo tego, że Moto Guzzi 1200 SPORT 8V ma sportowy charakter jest również świetnym "turystykiem", którego każdy detal został takzaprojektowany, aby Tobie i pasażerowi podróżowało się komfortowo. Siedzisko zostało skonstruowane w sposób zapewniający jak najlepszą pozycję i trzymanie , co wraz z idealnym rozłożeniem masy i nisko umieszczonym środkiem ciężkości pozwala na szybką i pewną zmianę kierunku jazdy na krętych drogach , które potrafią dać tak wiele satysfakcji.
Pełna kontrola motocykla należy do Ciebie dzięki niezwykle sztywnej ramie i regulowanym zawieszeniom. To wszystko gwarantuje zarówno komfort , jak i świetne prowadzenie . Ci z Was, którzy cenią sportowe emocje i lubią podróżować turystycznie bez problemu zmienią swojego Sporta wprawdziwego "turystyka". Komfort zapewnia wyprofilowana owiewka oraz opcjonalne: podgrzewane manetki, kufry oraz system nawigacji satelitarnej.
Nowy Moto Guzzi 1200 SPORT 8V idealnie łączy cechy motocykla sportowego z turystycznym, a wszystko to w znakomitym włoskim stylu.
|
|
DANE
TECHNICZNE 1200 Sport 8V
|
SILNIK |
|
Typ |
90°, V twin, 4 suwowy |
System chłodzenia |
Chłodzenie powietrzno-olejowe z niezależną pompą |
Pojemność |
1 151 cc |
Średnica i skok |
95 x 81,2 mm |
Stopień sprężania |
11 : 1 |
Rozrząd |
zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 58° przed DMP / 30° po GMP
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 36° przed DMP / 62 po GMP
|
Maksymalna moc |
ponad 77 kW (105 KM) przy 7700 obr/min
|
Maksymalny moment obrotowy |
ponad 105 Nm przy 6750 obr/min |
Rozrusznik |
Elektryczny |
System wydechowy |
stal nierdzewna, trzy w jeden. trójdrożny,
katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3
|
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
6 biegów |
Stopień przełożeń |
1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.348
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.968
6° 29/25 = 1:0.862 |
Przekładnia wstępna |
przełożenie 24/35 =
1:1.4583 |
Przekładnia główna |
wał reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z
pływającym kołem stożkowym,
przełożenie 12/44 = 1:3.666 |
Sprzęgło |
jednotarczowe
|
PODWOZIE |
|
Rama |
rurowa,
|
Rozstaw osi |
1 495 mm |
Zawieszenie przednie |
hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z
regulacją wstępnego obciążenia
|
Skok przedniego zawieszenia |
120 mm |
Zawieszenie tylne |
jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym,
tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny) |
Skok tylnego zawieszenia |
140 mm |
Hamulec przedni |
podwójne, zębate tarcze pływające ze stali
nierdzewnej Ø
320 mm, zacisk 4 tłoczkowy |
Hamulec tylny |
pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
pływający
|
Felgi |
trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew
grawitacyjny |
Obręcz przednia |
3.50" x 17" |
Obręcz tylna |
5.50" x 17" |
Opona przednia |
120/70 ZR17" |
Opona tylna |
180/55 ZR17" |
UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
Napięcie |
12 V |
Akumulator |
12 V - 18 Ah |
Alternator |
12 V - 550 W |
WYMIARY |
|
Długość |
2 195 mm |
Wysokość (kierownica) |
840 mm |
Wysokość (wskaźniki) |
1 160 mm |
Wysokość siodła |
800 mm |
Prześwit silnik/jezdnia |
185 mm |
Waga bez płynów |
240 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
23 litry |
Rezerwa paliwa |
4 litry |
|
powrót
na górę strony |
|
|