strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


 

1200 Sport 8V

DANE TECHNICZNE
GALERIA

SPORT 8V nakreślony elegancją i wyrafinowaniem.
Ekskluzywny wygląd oraz możliwości techniczne nowego Moto Guzziz wiastują niesamowite wrażenia z jazdy. Pierwszą rzeczą, która przykuwa uwagę jest nowy wygląd , wszczególności tylna lampa z przeźroczystym kloszem i nowy układ wydechowy. Nowy wydech został wyposażony w trójdrożny katalizator, w pięknie brzmiący aluminiowy tłumik , który symbolizuje moc oraz innowacyjność Moto Guzzi. Pulsującym sercem w nowym 1200 SPORT 8V jest silnik "Quattrovalvole" (4 zawory na głowicę). W stosunku do poprzednich jego wersji montowanych w Griso i Stelvio, "Quattrovalvole" w nowym 1200 SPORT 8V różni się systemem ssącym i wydechowym . Tego typu rozwiązanie zostało zaprojektowane w celu zapewnienia większej elastyczności silnika po między średnimi i wysokimi obrotami oraz po to abyś nie wątpił , że masz do czynienia z motocyklem o sportowym temperamencie. Jednostka napędowa generuje moc 105 KM przy 7 700 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy na poziomie 110 Nm przy 6760 obr/min.. Rama została wykonana z wytrzymałej stali zapewniającej solidność i sztywność całej konstrukcji . Musisz wiedzieć, że tradycją Moto Guzzi jest montowanie najlepszych układów hamulcowych oraz elementów zawieszenia. Będąc jej wierni połączyliśmy hamulce Brembo Gold Series oraz przednie zawieszenie Marzocchi o średnicy 45mm. Hamulce posiadają zaciski 4-tłoczkowe , który współpracuja z tarczą pływającą ze stali nierdzewnej o średnicy 320 mm. Komfortowa pozycja na motocyklu wraz z idealnie wyprofilowaną kierownicą dają Tobie pełną kontrolę oraz możliwość skoncentrowania się na przyjemności płynącej z jazdy. Nowy Moto Guzzi 1200 SPORT 8V jest teraz dostępny w dwóch wariantach wykonania Limitowana wersja SE wyróżnia się pięknym lakierowaniem ( czerwono-biały ) i klasycznymi szprychowanymi felgami . Wersja podstawowa lakierowana jest na kolor czarny z białymi aplikacjami . Pomimo tego, że Moto Guzzi 1200 SPORT 8V ma sportowy charakter jest również świetnym "turystykiem", którego każdy detal został takzaprojektowany, aby Tobie i pasażerowi podróżowało się komfortowo. Siedzisko zostało skonstruowane w sposób zapewniający jak najlepszą pozycję i trzymanie , co wraz z idealnym rozłożeniem masy i nisko umieszczonym środkiem ciężkości pozwala na szybką i pewną zmianę kierunku jazdy na krętych drogach , które potrafią dać tak wiele satysfakcji. Pełna kontrola motocykla należy do Ciebie dzięki niezwykle sztywnej ramie i regulowanym zawieszeniom. To wszystko gwarantuje zarówno komfort , jak i świetne prowadzenie . Ci z Was, którzy cenią sportowe emocje i lubią podróżować turystycznie bez problemu zmienią swojego Sporta wprawdziwego "turystyka". Komfort zapewnia wyprofilowana owiewka oraz opcjonalne: podgrzewane manetki, kufry oraz system nawigacji satelitarnej. Nowy Moto Guzzi 1200 SPORT 8V idealnie łączy cechy motocykla sportowego z turystycznym, a wszystko to w znakomitym włoskim stylu.

 1200 Sport

 

DANE TECHNICZNE 1200 Sport 8V

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzno-olejowe z niezależną pompą
Pojemność 1 151 cc
Średnica i skok 95 x 81,2 mm
Stopień sprężania 11 : 1
Rozrząd zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 58° przed DMP / 30° po GMP
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 36° przed DMP / 62 po GMP
Maksymalna moc ponad 77 kW (105 KM) przy 7700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy ponad 105 Nm przy 6750 obr/min
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy stal nierdzewna, trzy w jeden. trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.348
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.968
6° 29/25 = 1:0.862
Przekładnia wstępna przełożenie 24/35 = 1:1.4583
Przekładnia główna wał reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym kołem stożkowym,
przełożenie 12/44 = 1:3.666
Sprzęgło jednotarczowe
PODWOZIE  
Rama  rurowa,
Rozstaw osi 1 495 mm
Zawieszenie przednie hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z regulacją wstępnego obciążenia
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Zawieszenie tylne jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Skok tylnego zawieszenia 140 mm
Hamulec przedni podwójne, zębate tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy pływający
Felgi trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew grawitacyjny
Obręcz przednia 3.50" x 17"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR17"
Opona tylna 180/55 ZR17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 18 Ah
Alternator 12 V - 550 W
WYMIARY
Długość 2 195 mm
Wysokość (kierownica) 840 mm
Wysokość (wskaźniki) 1 160 mm
Wysokość siodła 800 mm
Prześwit silnik/jezdnia 185 mm
Waga bez płynów 240 kg
Pojemność zbiornika paliwa 23 litry
Rezerwa paliwa 4 litry
  powrót na górę strony


GALERIA

      powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda