V7
Nowy V7: zwieńczenie legendy
Stworzony w 2008 roku, V7 Classic zdobył uznanie entuzjastów za swój design, inspirowany przez słynnych poprzedników, takich jak V7 Special i Sport z lat siedemdziesiątych, łącząc technologię i użyteczność nowoczesnych Moto Guzzi. Następnie, V7 Café Classic przyczynił się do sukcesu linii V7. W kolejnym roku zadebiutował V7 Racer, pojawiając się na EICMA 2009 i przechodząc następnie do masowej produkcji z powodu ogromnego popytu rynków, w liczbie powyżej 1000 sprzedanych sztuk.
Te trzy modele tworzą linię, która była w stanie rozbudzić młodzieńcze wspomnienia motocyklistów, wspomnienia wycieczek i przyjani z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych, kiedy motocykl był symbolem wolności i nonkonformizmu. Wartości te, legły u podstaw motocykli V7, które w pełni wyrażają pasję użytkowników.
Poszukując większej wydajności silnika, zastosowano innowacyjne rozwiązania, co powoduje, że silnik jest jednym z najbardziej zaawansowanych w swojej kategorii, w 70% składający się z nowych części, jak również z ponad 200 nowych lub przeprojektowane mechanicznych części. Niebagatelne znaczenie ma również nowy układ wtryskowy z jedną przepustnicą. Nie można również zapomnieć o nowym zbiornku paliwa - teraz metalowym oraz o klasycznych felgach aluminiowych w wersji Stone -nawiązujących do stylu lat siedemdziesiątych.
|
|