strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


          MODELE / NAKED
 

V7

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
   
V7
Nowy V7: zwieńczenie legendy

Stworzony w 2008 roku, V7 Classic zdobył uznanie entuzjastów za swój design, inspirowany przez słynnych poprzedników, takich jak V7 Special i Sport z lat siedemdziesiątych, łącząc technologię i użyteczność nowoczesnych Moto Guzzi. Następnie, V7 Café Classic przyczynił się do sukcesu linii V7. W kolejnym roku zadebiutował V7 Racer, pojawiając się na EICMA 2009 i przechodząc następnie do masowej produkcji z powodu ogromnego popytu rynków, w liczbie powyżej 1000 sprzedanych sztuk. Te trzy modele tworzą linię, która była w stanie rozbudzić młodzieńcze wspomnienia motocyklistów, wspomnienia wycieczek i przyjaŸni z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych, kiedy motocykl był symbolem wolności i nonkonformizmu. Wartości te, legły u podstaw motocykli V7, które w pełni wyrażają pasję użytkowników. Poszukując większej wydajności silnika, zastosowano innowacyjne rozwiązania, co powoduje, że silnik jest jednym z najbardziej zaawansowanych w swojej kategorii, w 70% składający się z nowych części, jak również z ponad 200 nowych lub przeprojektowane mechanicznych części. Niebagatelne znaczenie ma również nowy układ wtryskowy z jedną przepustnicą. Nie można również zapomnieć o nowym zbiornku paliwa - teraz metalowym oraz o klasycznych felgach aluminiowych w wersji Stone -nawiązujących do stylu lat siedemdziesiątych.



DANE TECHNICZNE V7 Classic

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 744 cc
Maksymalna moc 37 kW przy 6,200 onm (50 HP)
Maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 2,800 onm
System wydechowy 3 drożny katalizator z podwójną sondą Lambda
PODWOZIE  
Zawieszenie przednie rura nośna amortyzatora Ø 40 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny z lekkich stopów, dwa amortyzatory z regulacją napięcia sprężyn
Hamulec przedni Pojedyncza pływająca tarcza stalowa, Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny Pojedyncza tarcza stalowa, Ø 260 mm
Opona przednia 100/90 18
Opona tylna 130/80 17
Waga bez płynów 179 kg
  powrót na górę strony


GALERIA


























      powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2008
design by Magda