V7 RACER
Włoski styl i doskonała jakość wykonania połączone w motocyklu stworzonym dla kolekcjonerów poszukujących oryginalnego stylu.
Moto Guzzi V7 Racer jest hołdem dla niezwykłej kariery wyścigowych modeli V7 Sport, ikoną w chwalebnej historii marki z Mandello del Lario.
Wśród wielu zalet, legendarny V7 Sport - z jego doskonałością techniczną i niezwykłymi osiągami - to również najbardziej pożądany motocykl wśród klasy motocykli
zmodyfikowanych. Ta klasa, zarezerwowana dla zawodników-dźentelmenów, była polem do rywalizacji między zwolennikami japońskich motocykli, które były niezwykle mocne,
ale trudne do jazdy, a fanami włoskich motocykli sportowych, które mimo mniejszej mocy, były chwalone za lepiej zaprojektowane podwozie i doskonałą skuteczność
hamowania.
Z dala od toru, ta rywalizacja między dwiema frakcjami kontynuowana była w gorących dyskusjach wokół kawiarnianych stolików. Jeśli miałeś Moto Guzzi V7 Sport
zaparkowane przy kawiarni, z jego jednomiejscowym siedziskiem wykończym w zamszu, sportowym wydechem i niezwykłą owiewką, to dowód, że należałeś do elitarnej grupy
wytrawnych motocyklistów, dla których jazda jest prawdziwą sztuką.
Moto Guzzi uchwyciło kwintesencję tego magicznego momentu sprzed ponad trzech dekad wstecz i na nowo zinterpretowała, angażując pasję i umiejętności do tworzenia
prawdziwych produkcji specjalnych, których efektem jest nowy V7 Racer. Wyprodukowany w numerowanej edycji, o czym świadczy tablica pamiątkowa na kierownicy, V7 Racer
posiada klasyczne elementy stylizacji marki Moto Guzzi, w doskonale wyważonym połączeniu rzemiosła i technologii, widocznym w każdym aspekcie tego wspaniałego
motocykla.
Pierwszą rzeczą, która przyciągnie twoje oko jest chromowany zbiornik - stworzony z wykorzystaniem innowacyjnych technologii osadzania cząstek metalu - ozdobiony
eleganckim skórzanym paskiem. Jest to wyraźne odniesienie do legendarnych motocykli z przeszłości, jak również akcenty metalowe znaku Moto Guzzi, które są utrzymane w
spojnej kolorystyce z ramą. Czerwona rama, inspirowana przez 150 pierwszych modeli V7 Sport z ramą CrMo, była poddana specjalnej obróbce - tak jak piasty i wahacze -
co podkreśla połysk i estetykę modelu. Na szczycie ramy umieszczono sportowe, jednomiejscowe siodło (siodło dwumiejscowe i podnóżki dla jadących na tylnym siodełku są
dostępne jako akcesoria opcjonalne), obite zamszem i kończące się aeorodynamiczym kształtem, który obejmuje również boczne panele numeru startowego w prawdziwym
stylu lat siedemdziesiątych.
Dzięki małemu elementowi z pleksiglasu powyżej panelu numeru startowego, górna owiewka - element szkoły projektowania Guzzi - nawiązuje do legendarnego Gambalunga. Ten
element jest jednoznacznie sportowy w doskonałej harmonii z na nowo zaprojektowanymi przednimi osłonami. Jedną z najbardziej charakterystycznych cech tego wyjątkowego
modelu jest zastosowanie elementów z aluminium.
|
|