V7 II SPECIAL
Włoski styl i doskonała jakość wykonania połączone w motocyklu stworzonym dla kolekcjonerów poszukujących oryginalnego stylu.
To nigdy nie jest łatwe, poprawić Moto Guzzi. Potrzeba odwagi, pasji i wiedzy, aby zachować wiarę w efekty zmian.
Nowy model najbardziej rozpowszechnionego i rozpoznawalnego modelu, czyli V7, wchodzi właśnie na scenę. Model przeznaczony dla mężczyzn i kobiet, młodych ludzi, którzy chcą kupić motocykl dający im poczucie wolności, ale także chcących jeździć motocyklem marki tworzącej historię motocyklizmu.
Druga generacja V7 zachowuje styl i osobowość poprzedniego modelu, który łączy przeszłość Moto Guzzi z wymogami motocykla współczesnego.
Tymczasem, to zupełnie nowy motocykl z punktu widzenia technologii. V7 II jest wyposażona w dwukanałowy ABS i MGCT (kontrolę trakcji).
Nowa 6-biegowa skrzynia biegów, poprawiona ergonomia i niezliczone inne zmiany w pełni spełnią wymagania czyniąc jazdę nową V7 II jeszcze przyjemniejszą.
Model ten to także decydujący przełom w jakości i szerokości akcesoriów. Wraz z wprowadzeniem go do produkcji, została przedstawiona klientom oferta ponad 60 zupełnie nowych akcesoriów, które pozwolą spersonalizować swój motocykl. Również nowa jest linia ubiorów i kasków jeszcze bardziej pasujących do stylu Guzzi.
Tak jak w poprzednim modelu, mamy do wyboru trzy wersje:
V7 II STONE
Eklektyczna i ekskluzywna.
Stone w nowych kolorach i wykończeniu. Odcienie satyny w guście lat '70, które zwiększają kontrast z nowym lakierowaniem ramy, teraz bardziej błyszczącym i głębokim.
Nowy, trendy styl motocykla gotowego do castomizingu.
V7 II SPECIAL
Wśród wersji V7 jest najbliżej ducha swojego poprzednika, począwszy od malowania "ESSETRE" zainspirowanego V750 S3 z 1975. Na tej podstawie nowy V7 Special II ma teraz aż trzy wersje kolorystyczne. Chromowane, szprychowe koła, dbałość o szczegóły i dwukolorowe malowanie wyrażają z dumą styl V7 Special II.
V7 II RACER
Edycja limitowana.
Racer wyposażony w komponenty z czarnego anodyzowanego aluminium, kontrastujące z chromowanym metalowym zbiornikiem na 22 litrów.
Specjalna czerwona farba na ramie, piastach kół i wahaczu, amortyzatory Bitubo gazowe z pełną regulacją, sportowe podnóżki, siodło jednoosobowe z alcantry to tylko niektóre z cech wyróżniających ten wyjątkowy motocykl.
|
|