strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


          MODELE / NAKED
 

Breva 750 IE

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
  
Breva to wiatr wiejący z południa i zapowiadający wspaniałą pogodę. Takie też jest najnowsze dziecko Moto Guzzi - pachnący świeżością, zapowiadający nadejście nowego spojrzenia na motocykle.

Nowy widlasty silnik o pojemności 750ccm sprawia, że każdy będzie się czuł na tym motocyklu pewnie i bezpiecznie. Nowoczesna stylizacja, wygodna pozycja za kierownicą, najlepsze wykonanie, miękkość i lekkość dają niesamowitą przyjemność z jazdy.






DANE TECHNICZNE Breva 750

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 744 cc
Średnica i skok 80 x 74 mm
Stopień sprężania 9.6 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 18° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 50° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 53° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 15° A.T.D.C.
Przy luzie zaworowym 1 mm
Maksymalna moc 35.5 kW przy 6,800 onm (48.28 HP)
Maksymalny moment obrotowy 54.7 Nm przy 3,600 onm
Paliwowy system zasilania Wtrysk elektroniczny Weber-Marelli
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy 3 drożny katalizator z sondą Lambda, (Euro 2)
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 11/26 = 1:2.3636
2° 14/23 = 1:1.6429
3° 18/23 = 1:1.2778
4° 18/19 = 1:1.0556
5° 20/18 = 1:0.9
Smarowanie Pompa olejowa
Pojemność układu smarowania : 1.78 kg
Zalecany olej : AGIP RACING 4T 5W/40
Przekładnia główna Stopień przełożenia 16/21 = 1:1.3125
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125
Sprzęgło Suche, pojedynczy dysk
PODWOZIE 
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysoko wytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,449 mm
Rzut prostopadły główki ramy 109 mm
Kąt nachylenia główki ramy 28°
Zawieszenie przednie Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø 40 mm
Skok przedniego zawieszenia 130 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny z lekkich stopów, dwa amortyzatory z regulacją dobicia
Skok tylnego zawieszenia 118 mm
Sysytem hamulcowy Brembo Seria Oro
Hamulec przedni Pojedyncza pływająca tarcza stalowa, Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny Pojedyncza tarcza stalowa, Ø 260 mm
Felgi Odlew z lekkich stopów
Obręcz przednia 3" x 17"
Obręcz tylna 3.50" x 17"
Opona przednia 110/70 17 54 H
Opona tylna 130/80 17 65 H
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 14 Ah
Alternator 12 V - 330 W
WYMIARY
Długość 2,170 mm
Szerokość 720 mm
Wyskokość 1,190 mm
Wysokość siodła 790 mm
Prześwit silnik/jezdnia 176 mm
Wysokość kierownicy 1,035 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 331 mm
Wysokość podnóżków pasażera 450 mm
Blokada kierownicy32° z obu stron
Waga bez płynów 182 kg
Pojemność zbiornika paliwa 18 litrów
Rezerwa paliwa 5 litrów
KOLOR Czerwony (Rosso Coesa), Czarny (Nero Guzzi), Niebieski (Azzurro Perlato), Pełowy (Biaco Perlato - dopłata 200 Euro)
 powrót na górę strony


GALERIA
     
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda