Moto Guzzi Club Poland | strony klubowe | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


          MODELE / JUŻ NIE PRODUKOWANE
 

Nevada 750

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
Nevada 750
Custom dla każdego


Nevada 750 jest najlepszą przepustką do prawdziwego świata Moto Guzzi. Model ten od początku swojego istnienia zawsze cieszył się ogromnym powodzeniem i osiągnął wielki sukces marketingowy jak żaden inny model Moto Guzzi. W całej swojej historii przechodził wiele zmian i modyfikacji. Nevada ze swoją piękną tradycyjną linią podążała z duchem czasu i wymogami technologicznymi. Również model Nevada na 2009 wchodzi do produkcji ze zmianami. Burgundowy lakier ze srebrnymi aplikacjami na zbiorniku kojarzy się z legendarną Californią Classic. A pełnię smaku uwieńczają chromowane tłumiki i elektroniczna a zarazem analogowa deska rozdzielcza, które spotykamy w modelu V7 Classic. Standardowe wyposażenie jest najwyższej jakości. Przednie zawieszenie Marzocchi i regulowane zawieszenie tylne współpracują z 320mm pływającą tarczą hamulcową z przodu wraz z czterotłoczkowym zaciskiem oraz z 260mm tarcza tylna. Elektroniczny wtrysk paliwa odpowiada za jedwabistą pracę silnika i emisje spalin spełniającą normy Euro3







DANE TECHNICZNE Nevada 750

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 744 cc
Średnica i skok 80 x 74 mm
Stopień sprężania 9.6 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 18° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 50° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 53° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 15° A.T.D.C.
Przy luzie zaworowym 1 mm
Maksymalna moc 34 kW przy 6,600 onm
Maksymalny moment obrotowy 57 Nm przy 3,000 onm
Paliwowy system zasilania 2 gaźniki Dell’Orto PHBH 30, gardziel O 30 mm
Rozrusznik Elektryczny
Zapłon Elektroniczny Magneti Marelli Digiplex 25
System wydechowy Stalowe kolanka, 2 polerowane tłumiki
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 11/26 = 1:2.3636
2° 14/23 = 1:1.6429
3° 18/23 = 1:1.2778
4° 18/19 = 1:1.0556
5° 20/18 = 1:0.9
Smarowanie Pompa olejowa
Pojemność układu smarowania : 1.78 kg
Zalecany olej : AGIP RACING 4T 5W/40
Przekładnia główna Stopień przełożenia 16/21 = 1:1.3125
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 8/31 = 1:1.3875
Sprzęgło Suche, pojedynczy dysk
PODWOZIE 
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysoko wytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,482 mm
Rzut prostopadły główki ramy 134 mm
Kąt nachylenia główki ramy 28°
Zawieszenie przednie Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø 40 mm
Skok przedniego zawieszenia 136 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny z lekkich stopów, dwa amortyzatory z regulacją odbicia/dobicia
Skok tylnego zawieszenia 75 mm
Hamulec przedni Pojedyncza pływająca tarcza stalowa, Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny Pojedyncza tarcza stalowa, Ø 260 mm
Felgi Stalowe chromowane, obręcze szprychowane
Obręcz przednia 2.15" x 18"
Obręcz tylna 2.50" x 16"
Opona przednia 100/90 V18"
Opona tylna 130/90 V16"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 24 Ah
Alternator 12 V - 330 W
WYMIARY
Długość 2,205 mm
Szerokość 875 mm
Wyskokość 1,180 mm
Wysokość siodła 770 mm
Prześwit silnik/jezdnia 190 mm
Wysokość kierownicy 1,130 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 250 mm
Waga bez płynów 176 kg (Base), 182 kg (Club)
Pojemność zbiornika paliwa 14 litrów
Rezerwa paliwa 4 litry
KOLOR Beige Sabbia/Grigio Platino (beżowy/szary), Grigio Iron/Nero (szary/czarny)(Base)Rosso Baroque/Grigio Minerale (bordowy/szary), Blu Lord/Grigio Berlin (niebieski/szary), Grigio Platino/Bianco (szary/biały) (Club)
 powrót na górę strony


GALERIA
 
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda